Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Палецька-Юкало А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Палецька-Юкало А. В. 
Можливості використання автентичного художнього твору для формування німецькомовної лексичної компетентності майбутніх учителів [Електронний ресурс] / А. В. Палецька-Юкало // Наукові записки [Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка]. Серія : Педагогіка. - 2014. - № 3. - С. 83-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NZTNPU_ped_2014_3_16
Висвітлено переваги використання автентичного художнього твору як основної сфери засвоєння та удосконалення іншомовної лексики. Наведено визначення лексичної компетентності. Розглянуто автентичний художній твір як модель вживання іноземної мови з усіма її особливостями. Обгрунтовано можливості для сприйняття та аналізу таких мовних явищ, як синонімія, антонімія, полісемія, а також для роботи із лексичною сполучуваністю, мовними кліше, безеквівалентною та емоційно-забарвленою лексикою автентичного художнього твору як основи для формування німецькомовної лексичної компетентності майбутніх учителів. Встановлено, що лексичне наповнення автентичного художнього твору сприяє формуванню словника, засвоєнню зв’язних мовленнєвих структур, забезпечує часту повторюваність лексичних одиниць, а також створює відчуття мови.Освещены преимущества использования художественных произведений как главной сферы усвоения и усовершенствования иноязычной лексики. Дано определение лексической компетентности. Рассмотрено художественное произведение как модель употребления иностранного языка с его особенностями. Обоснованы возможности для восприятия и анализа таких языковых явлений, как синонимия, антонимия, полисемия, а также для работы с лексической сочетаемостью, языковыми клише, безэквивалентной и эмоционально окрашенной лексикой аутентичного художественного произведения как основы для формирования немецкоязычной лексической компетентности будущих учителей. Установлено, что лексическое наполнение аутентического художественного произведения способствует формированию словаря, усвоению связных речевых структур, обеспечивает частую повторяемость лексических единиц, а также создает чувство языка.The article deals with the advantages of use of authentic literary works as the main sphere of learning and improvement of foreign language vocabulary. The definition of lexical competence has been suggested. The possibilities for perceiving and analysis of such language phenomena as synonyms, antonyms, polisemic words, lexical links, linguistic clichés non-equivalent and emotionally colored vocabulary of authentic literary works as the basis of the formation of German lexical competence of future teachers have been grounded.
Попередній перегляд:   Завантажити - 307.992 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Палецька-Юкало А. В. 
Експериментальна перевірка ефективності методики формування німецькомовної лексичної компетентності у майбутніх учителів на основі автентичних художніх творів [Електронний ресурс] / А. В. Палецька-Юкало // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Педагогіка. Соціальна робота. - 2017. - Вип. 1. - С. 202-206. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuped_2017_1_54
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.717 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Палецька-Юкало А. В. 
Проблема інтегрованого формування лексичної компетентності в підготовці майбутніх учителів [Електронний ресурс] / А. В. Палецька-Юкало // Педагогічний альманах. - 2017. - Вип. 33. - С. 79-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2017_33_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 686.245 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Палецька-Юкало А. В. 
Відбір і характеристика автентичних художніх творів для формування німецькомовної лексичної компетентності майбутніх учителів [Електронний ресурс] / А. В. Палецька-Юкало // Педагогічний альманах. - 2016. - Вип. 30. - С. 170-177. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pedalm_2016_30_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 748.858 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Палецька-Юкало А. 
Особливості формування іншомовної лексичної компетентності в письмі майбутніх ІТ-фахівців [Електронний ресурс] / А. Палецька-Юкало // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 1. - С. 39-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_1_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.095 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Палецька-Юкало А. 
Використання методу комунікативних завдань для формування іншомовної лексичної компетентності на основі автентичних художніх творів [Електронний ресурс] / А. Палецька-Юкало // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2019. - № 2. - С. 81-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2019_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.045 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського